Alla inlägg under maj 2016

Av Karlsson - 9 maj 2016 20:39

Hej igen ?
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det varit så långt emellan varje inlägg, det är så att jag tänker inte precis på att bloggen finns & även inte vetat riktigt vad jag ska skriva om.

Mina jobbintervjuer fortsätter & rullar runt i mina tankar. Det har väl inte gått så lyckat & jag känner att det börjar gå ut för ett stup snart. Ibland känns det som att de inte är meningen att jag ska få något jobb. Att mitt liv är menat att leva på ersättning från försäkringskassan & det suger lite när tankarna går i dem banorna.

Som turen är gick en intervjuv bra förra veckan & jag ska imorgon få påbörja en praktik inom butiken busfrö i jkpg. Det ända som är lite surt med detta är att praktiken tar slut 31 maj, men jag får erfarenheter som jag kan ta med mig vidare i mitt jobbsökande.

Det är bara hålla humöret uppe & fortsätta hoppas på det dyker upp ett jobb inom kort.

Tillbaka till min nutid.
Precis lagat mat som blev matlådor till sambon & mig. Känns lite nervöst att börja praktiken imorgon, de känns lite som en berg&dalbana i min mage.

Om en stund börjar Kan vi hjälpa till?
Men efter det så blir det sängen för min del, eftersom jag ska upp runt 05.30 imorgon.

Tyvärr kommer jag inte på något mera att skriva om & så därför säger jag nu hejdå.

Vet inte när nästa inlägg kommer men ska försöka uppdatera imorgon eller på onsdag hur det gått på praktiken & om det finns något annat som dykt upp i mitt liv.

Kramar ??

Presentation

Hej. Mitt namn är Jennifer Karlsson, 20 år & utbildad djurskötare.
Lever tillsammans med min prins i skogen, precis som snövit. Haha Kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards