Alla inlägg under april 2016

Av Karlsson - 11 april 2016 13:05

Hej bloggen! 
Det har gått ett tag sedan jag skrev ett inlägg, men nu är jag här igen.
Det har inte hänt så mycket förutom att jag varit på en till arbetsintervju & det gick väl så där men bara kämpa vidare någon gång kommer ett jobb för mig också.

Även fått en ny mobil eftersom den andra bara strulade. Så nu försöker jag lära mig den nya mobilen.
Får hoppas denna håller bättre än förra mobilen. Hehe

Förutom mitt tråkiga vardagsliv så börjar ju sommaren närma sig & förhoppningsvis kanske man kan börja röja i trädgården, samt plantera lite grönsaker till djuren & mig själv. Hihi

Tyvärr har jag ingeting mer att skriva för tillfället. Har ni tur så kanske det dyker upp något inlägg i veckan. Om inte - ha det gött så länge!
Puss&kram!  

Nya mobilen. Samsung s6 edge. 

Presentation

Hej. Mitt namn är Jennifer Karlsson, 20 år & utbildad djurskötare.
Lever tillsammans med min prins i skogen, precis som snövit. Haha Kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards