Alla inlägg under juli 2015

Av Karlsson - 10 juli 2015 18:04

Hej.
Det var några dagar sedan jag bloggade men inte suttit så mycket vid datorn eftersom sambon har semester, så tänkte vara lite social.

Vi har även gått & blivit med bebisar - två marsvin fick flytta hem till oss i söndags & jag är överlycklig. Som många vet sa både jag & sambon att det kommer aldrig bli några gnagare igen, men marsvinen var så sööta i affären så jag stod för all kostnad & dem fick följa med hem. Zelda & Sona, är cirka 7 veckor gamla.

Vi ägnar även dagarna åt att färdigställa marsvins buren som tidigare varit terrarie & kaninhus. Haha
Men här sitter jag helt ensam & tar en fika i väntan på att färgen ska torka så jag kan måla en gång till & även försöka måla inne i buren.

Av Karlsson - 4 juli 2015 00:21

Hej.
Ville testa något nytt för en gångs skull med håret & slutade med midnight blue med lite Lagoon blue.
Fick först avfärga håret, men avfärgningen ville tydligen inte ta på mitt hår så fick bli två blonderingar som också inte ville förändra mitt hår. Slutade med att vi la i den blåa färgen i alla fall. Jag är nöjd då det är blått med lite skiftning av grönt/blå på vissa ställen.

Jag ska nu försöka sova om det nu går eftersom vi har cirka 30C° i sovrummet.. Bläääh
Godnatt :)

Presentation

Hej. Mitt namn är Jennifer Karlsson, 20 år & utbildad djurskötare.
Lever tillsammans med min prins i skogen, precis som snövit. Haha Kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards