Direktlänk till inlägg 28 januari 2016

Hestra

Av Karlsson - 28 januari 2016 15:31

Hej bloggen.

Varit nere hos Filippa i 11 dagar nu & det var värt att få komma hemifrån bara för att umgås/slöa.
Fick träffa hundarna igen & även snacka massa skit :)

Sambon kommer framåt 17.00, för att hämta hem mig. Tur jag slipper åka buss. Hehe

Vi får se ifall Filippa kommer upp till mig någon vecka/veckor. :)

Ha det gött. Kommer inlägg snart igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 21 juni 2016 21:16


Hej bloggen. Jag vet att det inte var igår som jag skrev precis men nu är jag här igen. Du kanske undrar hur det gick med praktiken/arbetsprövningen på busfrö (secondhand butik). Allt gick så bra att vi förlängde praktiken till 17juni, meningen va...

Av Karlsson - 9 maj 2016 20:39

Hej igen ? Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det varit så långt emellan varje inlägg, det är så att jag tänker inte precis på att bloggen finns & även inte vetat riktigt vad jag ska skriva om. Mina jobbintervjuer fortsätter & rullar run...

Av Karlsson - 11 april 2016 13:05


Hej bloggen! Det har gått ett tag sedan jag skrev ett inlägg, men nu är jag här igen.Det har inte hänt så mycket förutom att jag varit på en till arbetsintervju & det gick väl så där men bara kämpa vidare någon gång kommer ett jobb för mig också. Äve...

Av Karlsson - 16 mars 2016 19:15

Hej min lilla blogg.Som alla läste så skulle jag på arbetsinterjuv i tisdags men tyvärr blev det inget då dem nyligen anställt en person & skulle inte anställa någon inom dem kommande åren. Jag blev ganska irriterad eftersom man pratar & fixar en tid...

Av Karlsson - 14 mars 2016 22:20

Hej min älskade blogg. Dagens började hyfsat bra, förutom att det är tråkigt att åka buss på morgonen så gick mitt möte bra & det verkar som mitt liv börjar gå åt rätt håll. Fick veta att det inte gått så bra för min Konsulent när hon ringt runt til...

Presentation

Hej. Mitt namn är Jennifer Karlsson, 20 år & utbildad djurskötare.
Lever tillsammans med min prins i skogen, precis som snövit. Haha Kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards