Alla inlägg under november 2015

Av Karlsson - 24 november 2015 14:57

Hej min kära blogg & alla som läser den.
Vet att det är långt mellan varje inlägg, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller berätta för er.

Jag är fortfarande arbetslös eftersom alla jobb går till dem där jävla flyktingarna! Japp, jag är förbannad över att Sverige inte hjälper sina egna först.. -.-"

Kan inte kolla TV ens för där går ju bara nyheter angående Islamiska staten m.m
På nätet går bara massa delningar angående Paris & ännu en gång islamiska staten... Börjar bli jävligt trött på det här nu!


Aja tillbaka till den positiva stunden i mitt liv.
Vi har haft besök till & från några helger nu det senaste av dem som ska köpa kattungarna. Så nu är det inte långt kvar tills dem flyttar, vilket ska bli skönt men ändå lite trist då det blivit en vana att ha dem omkring sig & leka med dem.

Var även en sväng hos sambons mamma i söndags, firade henne med lite mat & fika. Alltid trevligt att komma från huset lite ibland. :)

Nu ska jag i alla fall återgå till min tittande på TV & bebis mys med monstret som sover så gott bredvid mig i soffan :)

Ha en bra dag!

Presentation

Hej. Mitt namn är Jennifer Karlsson, 20 år & utbildad djurskötare.
Lever tillsammans med min prins i skogen, precis som snövit. Haha Kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards